Iris!

Jag sitter i mitt rum och lyssnar på Sleeping with Sirens cover av Iris samtidigt som jag pratar med min kompis Iris från Holland. Jag har goda nyheter jag fick biljett till Sleeping with sirens och Pierce the Veil så jag är sjukt fucking glaad, jag älskar dem verkligen sjukt freaking mycket.
 
 
Jag hade hemkunskap i dag och vi gjorde den här sjukt goda kycklingen och jag trodde jag var kär för det var helt perfekt, jädrigt god asså.
I morgon har jag inte riktigt planerat någonting då jag mest bara vill vila ut mig tills nästa vecka då jag ska ut med kören och sen med klassen, jag kommer nog inte kunna uppdatera särskilt mycket men jag kommer försöka så gott jag kan.
Jag försöker.
 
Jag har försökt allt jag kan att vara glad och det har lyckats en aning bättre än tidigare kanske är det för att jag inte mår lika skit som innan, jag har själv haft lite svårt med att veta hur jag känner. Ibland kan jag bara vilja rulla i hop till en liten boll och aldrig se dagsljus igen, men ibland är det nästan hållbart ibland så mår jag nästan bra. Jag vet att jag låter super dep nu men jag är helt ärlig jag känner mig annorlunda som om inget jag gör kommer ha någon mening. Men det är ju också sant för om hundra år så är det inte en enda jävla person som kommer bry sig i hur jävligt mitt liv var, ingen kommer att veta vem jag ens var jag kommer bara vara en annan död person. Ingen kommer minnas mig liksom.
Jag vill bli i håg kommen men jag vet också att det inte funkar på det sättet då jag inte är något speciellt jag är bara en helt normal tjej som inte vet ett skit om vad som kommer hända. Så vit jag vet så kan vi alla vara döda i morgon ut av att jorden utrotas eller något, men jag försöker att inte tänka så för det är negativa tankar och dem är inte alltid välkomna här, jag vill inte ha för mycket negativt för då är det mer dep än pep, Kanske det ska vara mitt motto mer pep än dep inte mer dep än pep, låter inte det amazing.
Okej som ni kanske märker så är jag en aning trött och mår inte tiptop men det är något vi får leva med och om ni inte kan acceptera det så bryr jag mig inte för helt ärligt så får du tycka som du vill, alla har en åsikt och jag behöver inte hålla med dig men jag respekterar din åsikt.
Okej innan det här blir för djupt och deppigt så tänker jag bara avrunda de.
 
See ya
 

Kommentera här: